tisdag 27 februari 2018

Torra händer?

Att cykla till jobbet idag var helt ok men att cykla hem var mindre ok! Motvind och sibirisk kyla sägs det, galet kallt!

Som fritidspedagog spenderar jag väldigt mycket tid utomhus, bara att ta på sig och jag som verkligen ogillar att frysa är oerhört välklädd!

För att råda bot på torra händer och nare på barnen smörjer jag med Propoliskrämen, en storfavorit inte bara hos oss utan även hos mina kunder. Basen är vårdande aloe vera och den innehåller också proplis som är ett ämne från våra flitiga små bin. Krämen innehåller inget vatten vilket gör att man kan använda den även i ansiktet.



Min minsting som idag är 6 år är i princip uppfödd på propoliskrämen. Såå bra till små babyrumpor och torra partier.

Idag använder vi den mesta dels till händer, fötter, ansiktet och på hundens tassar för även dom kan bli torra och få små sprickor. En skön kräm helt enkelt som såklart finns i min webshop!





6 kommentarer:

  1. Nu blev jag medveten om att det fanns en webbutik här också. Ska kolla in den. :)
    Ha en bra kväll.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja kika gärna in i min webbshop, du är varmt välkommen!

      Radera
  2. Får kika närmare på den där krämen. Som servitris har jag nästan ständigt torra händer pga man tvättar dom hela tiden. Extremt illa nu på vintern också...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hojta om du är sugen på att testa, jag har små prover jag kan skicka till dig! Tack för att du tittade in hos mig!

      Radera
  3. Jag använder mig utav den, så bra och särskilt nu i denna kylan! Så bra tips!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du använder den! Den är verkligen toppen! Tack för titten!

      Radera