torsdag 25 januari 2018

En webshop..

alldeles gratis!

Jag som aldrig drivit företag innan jag startade med Forever var orolig över hur jag skulle marknadsföra mig och hur mycket det kunde tänkas kosta. Döm om min förvåning när jag insåg att Forever tar fram allt material och att jag kunde arbeta mig till min alldeles egna webshop. Det var ett mål jag bestämde mig för att uppnå med en gång vilket jag också gjorde!



De allra flesta av mina kunder har jag personlig kontakt med och de allra flesta beställer genom telefon, sms, mail och muntligt. Men det är också toppen att kunna använda webshopen som ett shoppingfönster, sparar på miljön när man inte behöver bläddra i katalog även om sådana också finns (även dom framtagna av företaget, superfina). Men så finns det ju också de människor som älskar att shoppa hem via nätet, enkelt! Vilken typ är du? Jag är både och men det lutar mer och mer åt nätet.

Både jag och Forever månar om att våra kunder ska få bästa möjliga service. Därför får jag både sms och mail när någon lagt en beställning i shoppen, då blir det snabb återkoppling och snabb leverans. Det uppskattas!Jag skickar inom hela Sverige, ibland bjuder jag på frakten, ibland delar vi beror på hur mycket man beställer för.

För att komma åt min sida är det bara att trycka HÄR sedan skapar du ett konto och vips är du inne bland alla min guldkorn.

Varmt välkommen!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar