måndag 22 januari 2018

C9 en kickstart...

som heter duga men åh vad jag gillar den!


På 9 dagar får du upp ögonen för vad du egentligen stoppar i dig och du skapar nya fräscha vanor!
Det handlar om att skapa nya vägar i mataffären för handen på hjärtat visst är det ungefär samma saker som hamnar i vagnen vecka ut och vecka in....
Mitt tips till mina kunder är att ta med handboken till affären och ladda upp med härliga färger i form av frukt och grönsaker. För C9 handlar om att äta gott dock kan det vara en ovana för många att äta så mycket grönsaker.

Första gången jag gjorde C9 blev jag uppmärksammad på att jag drack alldeles för lite vatten. Det som är så viktigt! Handboken påminde mig och jag kryssade noggrannt i för varje glas jag drack upp. För mig och för många av mina kunder är det en enorm hjälp att ha ett schema att följa och färdiga recept. Det förenklar vardagen och man behöver inte själv räkna ut hur det ska vara.

De första dagarna kan kännas jobbiga men tänk att du är på väg att förändra dina levnadsvanor och tänk vad kroppen kommer tacka dig!

Är du nyfiken på att veta mer om C9? Kontakta mig så skickar jag info....




Tack vare Forevers livsstilsboxar uppnådde jag ett av mina stora mål, att springa Göteborgsvarvet utan att stanna en enda gång! Grymt stolt över mig själv!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar