söndag 21 januari 2018

I´m in!!

Efter helgens fantastiska event på Scandinavium kan jag bara konstatera att Forever är ett företag med ett stort hjärta!

Jag känner mig oerhört tacksam över den personliga utveckling jag får genom företaget, de utmaningar jag ställs inför och de människor jag möter. Det gör mig till en bättre människa.

I helgen har fantastiska inspiratörer pratat bland annat om självkänsla, rädslor och the power of belives. Jag har fått med mig verktyg hur jag ska ta min business vidare, sätta mål, planera och framförallt arbeta med ledord såsom respekt och ödmjukhet.

Istället för bilder vill jag dela med mig av klippet som en av föreläsarna visade, it sums it all up! 


Vore jag inte redan återförsäljare hade jag helt klart signat upp mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar