torsdag 15 december 2016

Personlig utveckling...

har varit och är den största behållningen jag fått genom Forever.

Tror så här med facit i hand att det var det jag saknade allra mest då för 6 år sedan när jag bestämde mig för att bli återförsäljare. Då trodde jag det var pengarna som lockade men det har egentligen aldrig drivit mig. Pengar för mig är något som är bra att ha och som gör livet enklare men det är ingen drivkraft. Personlig utveckling däremot är för mig vad livet på nåt sätt går ut på! 

Att ha en god självkänsla, vara trygg i sig själv tror jag leder till så mycket större saker som bland annat att kunna hjälpa andra, att se möjligheter, att våga utmana sig själv, att våga misslyckas och prova igen. Att vi alla är olika men ändå så lika.

Forever har hjälpt mig att utmana mig själv, big time! Jag har lyssnat till fantastiska inspiratörer som gett mig oerhört mycket. Tänkvärda saker att bära med mig i livet, inte bara i min business. 

Nu är det snart dags igen för ett stort event som jag verkligen inte vill missa.

Talaren som jag allra främst ser fram emot att lyssna till är helt klart Renata Chlumska. Vad har hon med Forever att göra?? Inget som helst mer än att hon precis som vi inom Forever pratar om mål, drömmar, motivation, drivkraft och passion.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar