söndag 11 december 2016

Julmarknad....

i en liten bygdegård ute på vischan var riktigt mysigt!

Jag och dottern packade ihop en låda full med härliga aloe vera produkter och spenderade sedan dagen tillsammans. Det är otroligt roligt att alla mina barn är så engagerade i min business. Dom tycker om att följa med på marknader, mässor, utbildningar, visningar och festligheter. Det räknas kvitton, packas påsar, klistras etiketter och dom är fantastiska ambassadörer för produkterna vi säljer.
















Det var ju faktiskt ett krav jag hade när jag letade efter ett extraarbete. Att det var något som inte skulle påverka familjelivet negativt, att det sedan kunde bli så här bra hade jag inte en susning om. Visste ju inte ens att företaget fanns ;)

Idag är det Family Business och när barnen fyller 18 kommer de definitivt få sitt eget kundnummer så att de har möjligheten att bygga sitt företag. Då är det såklart helt upp till dom själva vad de gör av möjligheten. Men de kommer aldrig kunna säga att de är arbetslösa, bara att kavla upp ärmarna och sätta fart. 

Nu blir det inga fler marknader innan jul. 
Webshopen är såklart öppen ända fram till självaste julafton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar