fredag 9 december 2016

Extrapengar, guldpengar...

som sätter piff på tillvaron är aldrig fel!

Just nu samlar jag på hög, vi har nämligen en liten dröm i vår familj eller ja snarare jag och mannen! Barnen hänger liksom på och rycks med av våra planer. Drömmen är att kuska runt i Europa till sommaren, utan tider att passa. 8 veckor var min plan, mannen tyckte 5 så nu landar vi på 6 veckor och sedan ska vi hem för att bli med valp! Spännande tider framför oss!


Vår nya husvagn som anländer i mars är en Adria Aviva.














Extrapengarna, mina guldpengar kommer från mitt arbete som Forever Business Owner. Perfekt! Innan arbetade jag 80% och hade som en heltidslön, nu jobbar jag heltid och samlar på hög istället. Till hösten kanske det blir 80% igen vem vet, jag gillar att jag har ett val!

Tänker ofta att jag är lyckligt lottad som hittade ett bonus arbete som jag trivs så oerhört bra med och som passar in i mitt liv. Dvs att jag själv kan bestämma, inga måsten utan allt är helt upp till mig. Jag kan driva min verksamhet hemifrån och det handlar om hälsa vilket jag tycker är oerhört viktigt. Både den psykiska och den fysiska.

Jag har nu varit återförsäljare i 6 år och jag ser fram emot många fler. Faktum är att jag ser detta som en grym pensionsförsäkring. Tänker att som pensionär vill jag definitivt kunna unna mig livets goda och då lär jag behöva lite pengar som sätter piff på livet plus att det är oerhört socialt och positivt, bra för själ och hjärta helt enkelt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar