torsdag 13 oktober 2016

Kroatien var...


ju helt fantastiskt! Ett helt år sedan vi var där men hela familjen längtar tillbaka och det är helt klart den utlandssemester som vi alla minns som alldeles alldeles underbar!

Jag tycker verkligen om hösten eller snarare tycker jag verkligen om årstidsskiftningarna som vi har. Det är vackert när löven byter färg, det är härligt med den friska höga luften och mysigt att tända ljus i mörkret. Men jag gillar verkligen inte att frysa och just nu tycker jag att jag fryser ständigt och jämt. Mössa och vantar har åkt på och på jobbet är det överdragsbyxorna som gäller.

När mina föräldrar gick i pension bytte de lägenheten mot husbil och kuskade runt i Europa, främst Spanien, under vinterhalvåret. Jag kan såå tänka mig det livet jag med!! Tänker mig att mitt arbete som Forever Business Owner kan sätta lite guldkant på tillvaron som pensionär och skänka mig lite extra lyx.

Men innan dess samlas extrapengarna till något annat... En solsemester just nu i skrivande stund hade suttit riktigt fint. Men här laddar vi inför en långsemester till sommaren. Det blir husvagnsliv i Holland och Frankrike under ett par veckor. Jag har som mål 8 veckor och mannen 5 veckor. Tänker att det blir något mitt emellan så 6 veckor i Europa är definitivt ett mål. Härligt att ha något att längta till.

För att överleva kylan får jag satsa på mycket thé och lyxa till det med Body Tonern någon gång i veckan, den värmer grymt skönt! Kanske hjälper den till med sommarformen med ;)


Bol i Kroatien, den här dagen var ruskigt varm! Men såå skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar