måndag 17 oktober 2016

Flourfri tandkräm....

eller inte? Ja det är frågan?

Jag brukar aldrig gå in i någon flourdebatt med mina kunder. Antingen vill de ha flour eller så vill de det inte. Valet är helt och hållet deras och jag försöker inte påverka i någon riktning.

I min butik finns det dock bara flourfri tandkräm vilket helt enkelt beror på att flour och aloe vera inte riktigt tycker om varandra. Flouret tar bort aloe verans goda egenskaper, så vill man ha flour får man tillsätta det vid ett annat tillfälle. Fördelen med att den saknar flour är att den även funkar väldigt bra till djur och små barn som inte ska ha något flour alls. Förutom aloe vera så innehåller tandkrämen propolis som skonsamt polerar tänderna.

Personligen älskar jag Forever Bright den känns superfräsch eller snarare man känner sig superfräsch efter tandborstningen och den känslan sitter i.

Vill du testa? Hör av dig till mig så skickar jag en tandkräm till dig helt fraktfritt. Är du inte nöjd med tandkrämen så returnerar du den utan att betala. Är du nöjd, köper du den! Simple as that!


Såå värd att testa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar