torsdag 6 oktober 2016

Body toning, ett julklappstips...

Så här långt måste jag säga I Love It och enligt mig en superbra julklapp!

Har säkerligen nämnt det tidigare men säger det igen, jag är alltid lite skeptisk med en optimistisk ton. Kan det verkligen funka? Tänk om! Måste testa...

Vill nu poängtera att jag har arbetat som Forever Business Owner i hela 6 år och Aloe Body Toning Kit är ingen ny produkt. Så ni förstår att jag är inte helt lätt att övertyga trots allt.

Första intrycket när jag öppnade min beställning och såg förpackningen var mycket gott, superfin låda. Kändes lyxigt! Började med en varm dusch för att använda duschkrämen (som jag använt tidigare) och loofha svampen. Smörjde sedan in lår och mage med Body Tonern och rullade in mig. Ni må tro att min familj skrattade gott när jag kom nerför trappan invirad i plastfolie, måste ju varit en underbar syn.

En timme senare var jag totalt avkopplad, rena rama SPA upplevelsen. Det värmde såå gott! Jag mätte mig och om det nu stämde vet jag inte men 0,5cm skillnad på låren. Hmm... Men tänker så här.. Jag kör på för om inte annat så var det otroligt gött! På förpackningen står det 2-3 gånger per vecka och jag har gjort två tillfällen än så länge men siktar in mig på en 3:e gång innan veckan är över.

Vardagslyx!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar