torsdag 14 maj 2015

Underbara men ack så farliga sol!

Någon mer än jag som njuter i fulla drag av solen idag?

Här har det regnat i flera dagar och idag när molnen äntligen skingrades och solen kom fram har det varit alldeles fullkomligt underbart! Men vårsolen är förrädisk, här har vi nordbor längtat och längtat efter solljus och värme och jag tror många av oss blir oförsiktiga!

Själv har jag haft fruktansvärda problem med soleksem i stort sett hela livet tills för bara ett par år sedan. När jag började använda Forevers solkräm har min hud gillat solen helt fantastiskt bra! Kan självklart inte säga med 100% säkerhet att det beror på solkrämen men jag tänker då inte chansa och varför skulle jag? Aloe vera är toppen för huden och en solkräm utan parabener känns som ett mycket bra val.

Jag handlar såklart ur min egen butik men vill du beställa och prova har du som på alla mina produkter 90 dagars nöjdkundgaranti och fraktfritt..... Kan inte bli så mycket bättre!

190:- för en solkräm av bra kvalité, det är din hud såå värd!
Beställ här!!

Njut av solen!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar