söndag 31 maj 2015

Aloe Vera, Sommar och

jag längtar efter värme!

Då skulle livet liksom vara komplett... ja för en stund iallafall!

Det har hänt fantastiskt mycket de sista månaderna och jag känner att det är skönt att terminen går mot sitt slut. Ser fram emot skolavslutning och sköna avkopplande dagar på fritids med glada sommarlediga barn!

Bloggandet har fått komma i sista hand, i ärlighetens namn inte ens det... Har helt fokuserat på Instagram då det är så mycket enklare när man måste prioritera sin tid! För tid finns alltid frågan är bara hur du fördelar den.

Jag har ett mål att en dag försörja mig på mitt företagande och då måste jag fokusera och fundera på vart jag lägger min tid, dyrbar tid. Tack och lov för netflix för även jag njuter av att sjunka ner i soffan ibland. Annars blir det inte mycket tv tittande. Träning vill jag inte bort prioritera men istället för roliga pass på Friskis blir det löprundor och cirkelpass hemma, funkar ypperligt och på tider som passar mig och familjen.

Hur fördelar du din tid?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar