söndag 28 april 2013

Lediga jobb...

Även om jag inte söker nytt arbete,
kikar jag in på arbetsförmedlingens sida lite då och då.
 
Man vet ju aldrig vad som kan dyka upp.
 
Fick mig att fundera på hur jag skulle formulera en platsannons.
 
Kanske så här...
 
Vi behöver bli fler!
 
Har du någonsin drömt om att starta en egen verksamhet?
 
Vill du tjäna lite extra pengar som kan sätta guldkant på tillvaron?
 
Jag kan erbjuda dig ett enkelt och roligt arbete, hur lönsamt det blir är helt upp till dig!
 
Nyfiken?
 
Hör av dig till mig så berättar jag mer....
 
 
Nja jag vet inte om det skulle locka någon,
det är svårare än man tror.
 
Andra företag söker en speciell person med en speciellt utbildning, erfarenheter och personlighet.
 
För mig spelar det i stort sett ingen roll vem personen är, vilken bakgrund eller utbildning han/hon har.
 
Jag erbjuder en möjlighet helt enkelt!
 
 
 

1 kommentar:

  1. Jag blir faktiskt lite nyfiken på din "annons". Kanske vore något för mig det där? Men jag tycker det är lite jobbigt att ta kontakt med folk och det känns som man måste vara ganska framåt för att lyckas inom denna branschen. Eller???

    SvaraRadera