torsdag 11 april 2013

Inte som jag tänkt men...

väldigt bra ändå!
 
Hade verkligen sett fram emot kvällens tema på slottet.
 
En massör skulle komma och prata om hur han använder våra aloe vera produkter i sitt arbete.
 
Han var inte där,
TYPISKT!

Dock var det en annan som tog över ämnet,
inte massör men otroligt kompetent när det gäller våra produkter.
 
Jag fick en hel del bra tips, lite nya tankar och en trevlig kväll trots allt!
 
När man tänker massage och aloe vera är det tre produkter som är i fokus.
 
Heat Lotion, Aloe MSM Gel och Aloe First.
 
Det heta tipset är att använda Heat och MSM tillsammans.
 
Heat är ett muskelliniment som värmer eller kyler.
 
MSM är en djupgående muskelgel.
Den innehåller en organisk svavelförening som finns naturligt i nästan alla kroppens celler och är en viktig del i vår bindväv.
 
Aloe MSM syresätter våra celler och återskapar bindväv.
 
Sitter det endast muskulärt, kör hårt med heat lotion men är det mer än så blanda, BLANDA!
 
Vill man ha riktig hetta och djupverkan sätter man gladpack över!
 
Jag har aldrig testat gladpack tricket,
kan bero på att jag tack och lov inte behövt!
 
Samtidigt tänker jag att det kan ju vara bra att känna hur det känns,
så till helgen blir det smörj här hemma!
 



 
Dom här två gillar verkligen varandra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar