onsdag 10 april 2013

Ser fram emot morgondagen...

Nu har vi bestämt oss,
det blir en vägg.
 
Känns som att garderob är enklare att fixa själv,
då vi är inte alltför händiga i den här familjen.
 
Kom på idag att det kan ju bli ett utmärkt behandlingsrum,
ett rum för mina massagekunder.
 
Måste förresten ta tag i det här med massagen,
marknadsföra mig mer.
 
Ni har väl inte missat veckans produkt??
 
Sonya Balancing Cream kommer från vår fantastiska hudvårdsserie,
Sonya Skin Care.
 
Kan förresten berätta att det änligen, ÄNTLIGEN har slutat att klia!
 
Om det beror på Jojoba schampoot eller om lössen har flyttat har jag ingen aning om.
 
Dock är det ett schampoo väl värt att prova vid irriterad hårbotten!
 
Imorgon är det dags för en tur till slottet,
aloe vera och massage är temat.
 
Passar mig perfekt!!

2 kommentarer:

  1. Måste nog vara schampot för jag tror inte lössen flyttar självmant ;) Har torr hårbotten så jag ska ha dina produkter i åtanke, just nu testar jag en olja från Kiehls får se hur den funkar först ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  2. Ja jag hoppas verkligen att det är schampot! :) Du är varmt välkommen att prova om du vill! Kan alltid vara värt att prova speciellt när man har 90 dagar på sig och funkar det inte har man provat gratis!

    Kram och tack för titten!

    SvaraRadera