tisdag 5 februari 2013

Alla barnhjärtans månad!!

Nu är jag i full gång att samla in pengar till Hjärt och Lungfonden.
 
Det är ju februari och det innebär ALLA BARNHJÄRTANS MÅNAD.
 
Är det någon ny som kikar in på min blogg kan jag berätta att detta är något som ligger mig väldigt varmt om hjärtat...
 
2009 opererades C för Av Commune ett allvarligt hjärtfel som upptäcktes när hon var 1år.
 
 
Förra året bestämde jag mig för att skänka all vinst jag gjorde på Aloe Lip, det blev 5000:-.
 
Det var mycket jobb men helt klart värt det!
 
I år gör jag likadant!
 
 
 
 
Köp ett eller flera Aloe Lip för 45:- styck och jag skänker vinsten till Hjärt och Lungfonden!
 
Fri frakt!
 
Aloe Lip är ett mycket omtyckt läppbalsam.
Det innehåller såklart aloe vera men även jojobaolja.
Det innhåller inget vatten vilket är super eftersom det inte torkar ut.
Aloe Lip även kallat första hjälpen kan även fungera på små sår, insektsbett, mjukar upp nagelband, nare och fnasiga kinder!
 
 
Tveka inte,
skicka ett mail och gör din beställning redan idag!

saramartinsson75@gmail.com

6 kommentarer:

  1. Så generöst och omtänksamt av dig! Det skulle finnas många fler som DU!
    Jag köper smycken till höger och vänster...för hjälporganisationer förstås.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst känns det bra att man gör det man kan i stort och smått!

      Kram

      Radera
  2. Men ett sånt vill jag köpa!

    Mailar dig...

    SvaraRadera
  3. Du har ett stort hjärta vännen.♥

    Kram och lycka till

    SvaraRadera
  4. Ååå så fint av dig. Hoppas på mycket försäljning och pengar till ett väldigt gott ändamål. Kram kram

    SvaraRadera