lördag 9 februari 2013

Igår var jag på 40-års baluns...

En mycket god vän och även kollega fyllde år, hennes man hade fixat överraskningsfest och det blev sååå lyckat!
 
Har haft otroligt roligt hela veckan då min käre vän spekulerat och funderat över vad som troligtvis skulle hända på hennes stora dag!
 
Är lite trött idag, blev lite sent men nya tag...
 
Idag blir det nämligen melodifestivalen med tjejerna, roligt roligt!
 
Gårdagens fundering blev och även dagens tydligen...
 
En kvinna ifrågasatte direkthandel och så kallade homepartys.

Hon tyckte det var ett hemskt sätt att tjäna pengar på.
 
Min undran blir då?
 
Om jag startat en butik hade det varit mer ok då?
 
Tyvärr kunde jag inte fråga henne eftersom hon inte sa det direkt till mig...
 
Hade varit en intressant diskussion!
 
Släpp det och gå vidare...
 
Vi hoppar raskt till en av våra efterlängtade produkt nyheter!
 
Forever Arctic Sea dvs Omega-3
 
Essentiella fettsyror är en grupp ämnen som har stor betydelse för vår hälsa.
 Den nya, förbättrade, formulan hos Forever Arctic Sea® har ett omega-3-innehåll speciellt anpassat för att efterlikna en kost rik på fisk och skaldjur.
Den innehåller en unik kombination av omega-3-fettsyrorna DHA och EPA, och har en frisk smak av citron och lime.
 
Äter du omega så kolla på burken så att den innehåller både DHA och EPA, jätteviktigt!!
 
Efter föreläsning om forskning på grönland inser man hur otroligt viktigt omgea är!!
 
Kan säga att längtar efter den friska smaken av citron och lime,
 känns som att jag rapar fisk hela dagen i dagsläget!
 
316:-
 
 
Ha nu en riktigt härlig helg!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar