fredag 4 januari 2013

Inspirerad av...

 
trotsade jag det gråa vädret och tog barnen på långpromenad!
 
Tjejerna på cykel, Lilleman i vagn kunde vi glatt konstatera att vädret inte alls var så grått!
 
Pigga och glad kom vi hem igen och energin är på topp!!
 
Härligt, härligt!
 
Utropstecken är verkligen min grej ser jag....
 
Efter den inspirerande kvällen igår satte jag mig på kvällskvisten och skickade mail till alla mina kunder.
 
Det här är vad Fru Martinsson erbjuder i Aloe Vera väg i vår...
 
Hälsokväll med våra vanligaste produkter, vi smakar och smörjer..
 
Hudvårdskväll med skratt. Bjud väninnorna på en rolig hudvårdskväll, ansiktsmasken är fantastisk och ger garanterat både ett och annat gapflabb. Sonya Skin Care en lyxig hudvårdsserie, min favorit!
 
Hälsokväll med fotbad, medan jag berättar om våra bästsäljare fixar ni babylena fötter!
 
Värdinnerabatt såklart!!
 
Jaa vad tror ni, skulle det kunna vara något??
 
Själv tycker jag det ska bli jätteroligt, ser med spänning fram emot vad som blir bokat!
 
 
Ha en superhärlig fredagskväll!
 

5 kommentarer:

  1. Jag tycker det låter underbart! Speciellt ansiktsmask och fotbad:) Synd att du inte håller till i Skåne. Men jag önskar dig stort lycka till ... det är väl klart att du kommer få massor av bokningar, vem kan motstå sånt!

    Trevlig helg!
    Kramar

    PS. Och precis nu när jag skriver detta plingar det till i min mobil och jag ser din kommentar hos mig:) Roligt att du gillade mitt inlägg - visst är det precis så vi ska leva 2013:)

    Suz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är absolut så vi ska leva 2013!! :)
      Ibland tycker jag också det är synd att jag inte håller till i Skåne det är ju trots allt mitt andra hem! Har så mycket vänner och släkt därnere att man ibland längtar ihjäl sig!

      Radera
  2. Hej hej!
    Kul att hitta in till dig!
    Är lite nyfiken på kvinnor som har eget företag eftersom jag själv är en av dem.
    Hur länge har du haft ditt företag? Går det bra tycker du?
    Synd att du inte bor längre söderut, då hade jag kommit på dina hälsokvällar, låter jättetrevligt.
    Må så gott!

    SvaraRadera
  3. Härligt med promenad och visst blir man, oavsett väder, lite piggare efter att ha varit ute. :)

    Hudvårdskväll med skratt tycker jag låter helt fantastiskt. :) Kick off, möhippa, tjejträffar... jösses, du kommer att ha att göra vännen. Tänk vad många som skulle vilja ha en sådan kväll. :)

    Trevlig helg på dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Låter som väldigt lockande kvällar du bjuder in till - kommer säkert att uppskattas av många och produkterna är ju hur bra som helst ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera