torsdag 3 januari 2013

Det hade jag ingen aaaning om...

dvs varför Forever Living heter just Forever Living.

Helt enkelt därför att organisationen med återförsäljare och kunder som jag bygger upp ärvs av mina barn och sedan av deras barn osv osv.

På så sätt blir mitt arbete och företaget Forever Living..

Så det är bara att jobba på...
 
Ikväll har det varit premiär på slottet.
 
Fantastisk lokal, om man nu kan kalla det lokal, att vistas i!
 
Tänk att kunna ha sina möten på ett slott, känns häftigt!
en annan är ju van vid skolmatsaler, lite skillnad!
 
Tur att man bor i närheten av Göteborg så att man kan nyttja det vackra huvudkontoret!
 
Det var också otroligt roligt att träffa alla efter julledigheten och jag fick en nytädning.
 
Nu ska här jobbas!
 
 
Bilden har ju verkligen inget med texten att göra men det känns lite som att den där lille ekorren också vill omfamna världen, lite som jag....
 
 

1 kommentar: