söndag 2 december 2012

Vilken dag det var igår....

Äntligen, äntligen har jag uppnått ett av mina stora mål...
 
Jag har tagit ett steg på Forevers karriärstrappa.
 
Jag har kämpat och kämpat och igår fick jag folkets jubel... ;)
 
Fick blommor, en liten flaska champagne, väska, aloe2go, en superfin penna och massor med härliga kramar!
 
Inte riktigt som på ett vanlig jobb då man stigit i graderna...
 
Inte nog med att jag fick gå upp på scenen två av mina teammedlemmar var också uppe på scenen och uppmärksammades!
 
Ja det var verkligen total LYCKA!!!
 
Mats Petersson som föreläste var enormt bra!
 
Kan verkligen rekomenderas!
 
Nu är jag ännu mer övertygad om att Aloe drycken är super!
 
Visste ni att är man försurad i magen så fäster bassiluskerna bättre??
Det hade jag ingen aning om!
Tur att drycken höjer Ph värdet!
 
Han förespråkade också vår Argi+, det tackar vi för!!
och då helst i kombination med drycken.
 
Ska se om jag kan sammanställa lite anteckningar som ni kan få ta del av!
 
Nu bär det av på julmarknad i det strålande solskenet!!
 
Min nya Supervisor Pin
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Men så roligt, grattis till dig!

    Hoppas julmarknaden var riktigt mysig. Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Härligt! :) Stort grattis och sträck på dig och njut. Tror på dig. :)

    Ha en riktigt bra vecka!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera