måndag 3 december 2012

Första pulkaturen för...

Lilleman!

Inga svårigheter alls att få ut barnen idag.

Finns det något härligare än vinterns första snöfall?
 
 
 
Satt och googlade dopamin kontra serotonin och snubblade på en spännande sida.
 
 
Att dricka min Aloe Vera på morgonen tillhör mina rutiner,
varför i hela världen ska det då vara sååå svårt att komma ihåg Argi+????
 
Jag blir galen, nu ska jag ställa burken på min stol eller något då kan jag ju bara inte glömma den!
Ännu en gång har jag kommit halvvägs och sen totalt glömt bort den...
Nya tag skam den som ger sig!
 
Förresten till alla er Argi+ drickare kan jag meddela att jag nu lärt mig att man inte ska ta den i samband med protein intag, de konkurrerar.
Vänta isåfall 30-40 min med den ena eller andra!
(enligt Mats Petersson)

 
Nu ska jag återgå till husröjning.
 
Storbesök hela helgen och det känns som en tornado gått genom huset.
 
Ikväll blir det helkroppsmassage och ansiktsbehandling/massage på en god vän.
 
Ser speciellt fram emot ansiktsmassagen som blir i princip den första!
 
Ha en härlig dag!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar