fredag 30 november 2012

Nu skulle man ju kunna tro...

att jag helt gått under jorden och deppat ihop...

Men så är inte fallet,
börjar så smått, väldigt smått, vänja mig vid tanken
och har börjat smida nya planer...
 
Lillemans fina mössa försvann,
vilket på sätt och vis var bra!
 
Det gjorde att jag ÄNTLIGEN tog tag i att beställa en
BRORSAN mössa.
 
Har ni missat det fantastiska mössprojektet,
Alicemössan???
 
Klicka och läs här.....
 
 
Lilleman har här Brorsan mössan på sig,
symboliserar stjärnan i familjen som är Alice storebror!
 
 
 

Lilleman var inte på sitt bästa humör men man kan ju inte vara en solstråle jämt!
 
Imorgon blir en STOR DAG!
 
Men mer om det imorgon kväll....
 
Tills dess får ni ha en riktigt härlig fredagkväll med mycket mys!
 


1 kommentar:

  1. Har helt missat det, stort tack för tipset.. det ska jag bära med mig och tipsa vänner med barn..
    Kramar från Liv

    SvaraRadera