söndag 9 december 2012

Glögg i dagarna 2 och...

jag tror jag klarar mig till nästa helg.
 
Känner mig ganska nöjd med glögg mingel för ett tag.
Åtminstonde till nästa helg...
 
Har provat dadlar inlindade i bacon, ack så gott....
för att inte tala om cupcakesen som góa grannarna bjöd på idag.
 
Mannen kom ihåg lilleman igår, tur det!
Idag turades vi om att ta en middagslur innan jag begav mig iväg för att massera.

Vi som skulle vila upp oss denna helgen,
det får bli nästa...
 
Sålde ett lip idag med,
men ett lip om dagen blir man inte rik på... ;)
 
Å andra sidan är det inte det handlar om,
jag blir så otroligt glad att mina kunder är nöjda och vill ha mer!
 
Aloe Lip är verkligen super tycker jag!

Min dotter kom hem från skolan häromdagen och undrade varför inte hon kunde få ett lip som smakade hallon eller var det ananas??
 
Stackarn hon får nöja sig med jojoba, aloe vera och inget vatten!
 
Nu är det dags att krypa till kojs och imorgon börjar en ny spännande vecka!
 
Måndag: Bio
Tisdag: Massera på Ronald
Onsdag: kväll med mannen, hans tur att planera
Torsdag: Ap i Mölndal och Luciafirande såklart!
Fredag: Fredagsmys
Lördag: Hem till goda vänner som jag längtar efter att få träffa
Söndag: Hmm ingen aning än så länge...
 
Det här kommer bli en BRA VECKA!!
 

Det får bli ett kort på lilleman som gjort sig så fin i håret!
 
 


2 kommentarer:

  1. Var i Kba på glöggmingel i fredags. Det verkar vara typiskt för den här tiden på året:)Det är trevligt iaf.
    Vilken kommentar....

    SvaraRadera
  2. Har mannen och du datedag på onsdagar också:)? Det har vi:).
    Gott med glögg och härligt med julmys!
    Kram

    SvaraRadera