tisdag 11 december 2012

Det bidde inte Ronald idag...


Lilleman kräktes idag!
 
Jag som skulle massera på Ronald McDonald huset idag!
 
Attans också!
 
Men det går ju såklart inte att åka dit och riskera att smitta någon..
 
Iställlet tvättar jag, I MASSOR.
 
Funderar på hur min mage egentligen känner sig???
än så länge allt lugnt..
 
Beställt jättefina julkort
spana in den här sidan om du vill ha tips!
 
Skickat fakturor

&

Suktat efter solen som lyser så härligt där ute!

Funderar starkt på att beställa den här produkten i min nästa order..
 
 
Forever Active Probiotic
 På grekiska betyder probiotisk "för livet".
Med probiotika menas kulturer av levande
bakterier som kan påverka tarmens bakterieflora positivt och därigenom bygga upp
det egna försvaret.
De nyttiga bakterierna tillverkar mjölksyra av näring från
vår kost.
 En sur miljö är ogästvänlig för de
flesta fientliga bakterier och svampar.
 
Känns som att det kan tänkas finnas några ogästvänliga bakterier i min mage just nu!!
 
Detta är annars en produkt som jag brukar rekommendera alla som åker utomlands..
 
Plikten kallar, tvätten är klar och nästa maskin ska laddas!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar