onsdag 12 december 2012

Är galet trött efter en galen natt...

Lilleman slutade iförsig kräkas redan på eftermiddagen,
men han var sjukt törstig hela natten!
 
Jag förstår honom.....
 
Idag är det otroligt kallt ute, -14 brrrr
 
Idag lurar jag på hur 2013 ska se ut ur Forever perspektiv.
 
Har bestämt mig för att lägga extra energi och tid på mitt team,
på mina kollegor.
 
Ska bli spännande och se om de hänger på!!
 
Planen är lite mysiga träffar hemma i mitt kök,
hudvård, fotvård, företagsprat, kundvård, produktfrossa med mera med mera!
 
Under tiden ska jag även vårda mina kunder ömt,
ha visningar såklart eftersom det är så fantastiskt roligt!
 
Men det blir nog inte så mycket visningar hemma hos mig,
 tror jag nöjer mig med ett sommarmingel och ett julmingel.
 
Känns bra, riktigt bra!
 
Nu ska jag krypa ner under filten och blunda ett tag innan stora tjejen kommer hem från skolan!
 

 
Slottet i bakgrunden är vårt huvudkontor i Mölndal
Nästa år kommer våra torsdagsträffar hållas där, ingen dålig lokal!!

3 kommentarer:

  1. Usch och fy för magsjuka!
    Låter som att dina arbetskamrater kommer att få det riktigt bra :).

    Må så gott och hoppas han piggnar till fort! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar lokal.. med torn på :) Kramar

    SvaraRadera
  3. Slottet är verkligen superfint för att inte tala om inuti! De har rustat upp det som det en gång var, magnifikt!!

    SvaraRadera