torsdag 13 december 2012

Lussefirande med Gangnam style...

05:00 imorse väckte stora tjejen oss,
morgonpigg som alltid tyckte hon det var dax att hoppa i stjärngosse stassen.
 
Fick henne att ligga kvar 1 h till sen gick det inte längre,
själv sussade jag vidare till 6:30 sen blev det fart på hela familjen Martinsson.
 
Lilleman packades ner i pulkan, tog en tomtenisse i ena handen och en stjärngosse i andra
och styrde stegen mot skolan.
 
Traditionella lussesånger och inte ett öga var torrt!

Döm om allas vår förvåning när alla våra små helt plötsligt rockade loss till Gangnam Style!
 
Ett litet ovanligt men hejdlöst roligt inslag i lussetåget!
 
Fantastiskt bra start på dagen!
 
Vid 19:00 var det min tur att hoppa i lussestassen, en bedårande tärna.. ;)
 
Några i teamet som jag tillhör bestämde sig för att överraskningslussa på vårt AP i Mölndal.
Jag var inte sen att hoppa på såklart!
 
Jag tillhör ett fantastiskt team, min upline som det kallas är MAKALÖS, en otrolig inspiratör och vida känd i Forever världen.
 
Jag känner mig lyckligt lottad!
Hon säger att 2013 ska bli ett fantastiskt Forever år, det ser jag fram emot!!
 
Fick en beställning på 4 lip idag, det tar sig ;)
 
Det blev en fantastiskt bra avslutning på dagen!!
 
 

Min lilla tomtenissa!
 

1 kommentar:

  1. Det var den sötaste lilla nissan jag sett:). Gud så söta dom är och tiden går ju så fort.
    Jag tror det här nya året blir alldeles fantastiskt underbart och bra på alla sätt och vis.
    Kramar i massor

    SvaraRadera