lördag 8 december 2012

Underbara lördag...

Det har varit en riktig kanondag...

Ja lite skrik och panik men det hör liksom till här hemma hos familjen Martinsson!

Jag har shoppat vinterskor,
såg ett par supersnygga, slängde ett öga på prislappen,
tog en vända till ecco,
 hittade ett annat par inte lika snygga men med bättre prislapp och säkerligen mer hållbara.
Funkar dom med!
 
Mannen och jag köpte en gemensam julklapp,
en pilatesboll....
Mmm nu har crosstrainern åkt ut och pilatesbollen fått flytt in!
Har ni tips på övningar så DELA MED ER!!
 
Eftermiddagen pyntade mannen ute, barnen lekte i snön och jag tvättade golven!
En fördelning som passade mig perfekt!!
 
Nu sitter jag här i soffan, mannen är kvar på glöggminglet och jag hoppas han kommer ihåg att ta med sig lilleman hem!
 
Sitter och funderar på om det verkligen ska dra så mycket från ventilationen,
imorse var det faktiskt is även inne...
 
Det känns verkligen som ett bra bygge vi bor i..
Eller inte....
 
Sålde ett lip idag och fått ett önskemål om visning efter jul!
 
Jaa det har faktiskt varit en riktigt bra lördag,
fast frågar man C har det nog inte alls varit bra..
 
Fick lämna julminglet med värsta fläskläppen och är man 5 år är det liksom mest det sista och värsta som man minns.
 
 

1 kommentar:

  1. Jag vill gratta dig till dina framgångar! Hoppas du får många bokningar till massage, hade jag bara varit närmre skulle jag också stått i kö!

    Ha en fin start på veckan!
    Kramar
    Suz

    SvaraRadera