torsdag 3 maj 2018

Heat lotion...

tillsammans med tandkrämen blev dagens storsäljare.

Idag har jag varit ett par timmar på torgmarknaden ett perfekt sätt att skapa nya kontakter och få en stund med stammisar.


Jag hann bara stå ett par timmar innan regnet anlände, då packade jag ihop men kände mig riktigt nöjd med dagens förtjänst.

Fick ta en tur till shopen i Göteborg för att tillgodose en kund som ville ha ett serum och en dagkräm, något som jag sålde slut på förra veckan. Att bo i närheten av Göteborg eller snarare Mölndal är en lyx som återförsäljare eftersom vårt fina huvudkontor ligger där och en liten shop att handla i.

Slottet i Mölndal, Forevers huvudkontor och här jobbar ca 60 personer för att hjälpa återförsäljare i hela Skandinavien.
Här finns också en shop där vi återförsäljare kan handla, enda shopen i hela Skandinavien.... Lyxigt!!



Nu skiner solen igen och det får bli en långtur med lilla hunden!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att det gick bra med försäljningen :) sådant är alltid roligt och ger en en extra boost :)

    SvaraRadera