lördag 24 december 2016

Jul...

i vårt hus är nog ändå det bästa jag vet!

Jag är nog allt en liten hustomte, jag trivs med att vara hemma.  Man hinner liksom njuta av allt julpiff lite extra. Speciellt när man som vi har släkt ett antal mil både norr och söderut vilket gör att ett besök alltid är förenat med övernattning och flera dagars borta vistelse.

I år kom svärföräldrarna till oss, mannen och svärmor har huserat i köket. Svärfar, jag och barnen har roat oss med spel. Efter maten roddar jag med disk och undanplockning, mannen tar över annat. Bra fördelning och båda är nöjda!

Bästa julklappsköpet i år måste helt klart vara dotterns dockhus som vi köpte på Blocket. Första gången vi ger bort en "begagnad" julklapp men så klockrent! Superfint skick och komplett med möbler och allt, sicket fynd!

Nu har lugnet lagt sig, barnen somnade på stört och vi har sjunkit ner i soffan. Alla nöjda efter en efterlängtad dag! 

Jag hoppas innerligt att även ni haft en fin dag tillsammans!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar