onsdag 30 november 2016

Mot en bättre hälsa....

Finns både med choklad och vanilj
YES!! 

Nu är den här! Den nya livsstilsboxen och jag ska absolut lägga en box i min varukorg!
Måste ju såklart
testa!

När Forever lanserade C9, F1 och F2 för två år sedan var jag skeptisk men ack vad fel jag hade. Tack vare dessa boxar har jag skapat mig en hälsosammare livsstil och idag gör jag bra medvetna val.

Jag har ju i två års tid kört träningsprogrammen från F1 och F2, perfekt när jag inte haft tid att ta mig till Friskis som annars är mitt favoritställe. Att kunna träna hemma har gjort att det inte finns några ursäkter. Nu när F15 lanseras hoppas jag nog mest på nya övningar.

För mina kunder tror jag att det kommer bli fler som är motiverade att genomgå hela programmet. F1 och F2 har båda legat på 30 dagar och varit ett tufft program för de som aldrig tränat förut. Nu går det att nivåanpassa, strålande!

Lovar att komma med en utvärdering så fort min box kommit hem och jag kommit igång!

Vill du läsa mer kan du kika in här.....

F15


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar