torsdag 24 november 2016

Argi+ och Jabra...

är ju helt klart mina stora favoriter just nu!

Mina trådlösa Jabra hörlurar fick jag i present när jag fyllde år och jag testade dom för första gången för en vecka sedan. Jag fyller år i September!! I vanliga fall är jag ganska tekniskt lagd och jag förstår faktiskt inte varför jag inte tog mig tid att fixa appar och connection. Skyller på vaden, den har ju trots allt gjort att jag kommit ur mina löprutiner fullständigt!

Men nu äntligen och vilken känsla! Underbart att inte behöva trassla in sig i sladdar under rundan och toppenbra ljud! Supernöjd helt enkelt!




Argi+ däremot är en trogen tjänare som fått en ny upphottad förpackning som är mycket bättre än den andra! Istället för burk är det nu portionsförpackningar. Mycket lättare att stoppa ner i träningsväskan, jobbväskan eller skicka till nyfikna kunder.

Jag kör slut på min gamla burk innan jag ersätter den med den nyaste.

Vilken nytta tycker jag att Argi+ gör? För mig handlar det om ork och återhämtning under och efter ett träningspass. Det här är ett kosttillskott som är framtaget för ett aktivt liv. Argin innehåller L-arginin,samt en juice och fruktextraktmix från alla dom där bären som ger så fina fläckar ;) Dessutom får man den dagliga dosen av vitaminerna C, D, B6, B12 och folsyra. Dunder helt enkelt! Man ska dock inte ta Argi om man har begynnande herpes utbrott eller är gravid. 

Vill du läsa mer om Argi+? Tryck här! 
Bildresultat för argi+

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar