tisdag 10 maj 2016

Ett extraarbete där...

jag sätter mina egna mål, där jag bestämmer och en möjlighet att bygga upp något stort om jag ville. Jag måste erkänna att i början förstod jag inte riktigt hur stor verksamhet man kan bygga upp med Forever. Mitt fokus låg helt på personlig utveckling och lite extrapengar.

Jag var jätteskeptisk  mot nätverksföretagande och såg mig inte direkt som någon säljare. Men jag var nyfiken, nyfiken på något annat. Att det inte fanns några krav från företaget och ingen ekonomisk risk gjorde att jag kände att det var tryggt. Funkade det inte var det helt, ok då hade jag iallafall provat!

Idag har jag byggt upp en stabil och återkommande kundkrets. Jag har ett härligt team av återförsäljare att jobba med och jag ser med glädje fram emot att följa deras utveckling. Att få in nya återförsäljare i teamet är oerhört spännande. Att få lära känna någon ny person, deras drömmar och mål är fantastiskt roligt.

Jag har slagit hål på mina fördomar och idag förespråkar jag verkligen nätverksföretagande. Dock får man vara noga med att kolla upp vad det är för typ av nätverk, ett tips är att läsa på Direkthandels föreningen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar