tisdag 9 juni 2015

Solskydd i både kräm och lip...

Är så galet nöjd med Forevers solkräm och det nya lipet är ju helt toppen!

Jag har alltid haft småjobbigt med solen, drabbats av soleksem som jag fått badda med kallt vatten och i stundtals inte kunnat vistas i solen alls. Sedan jag började använda Forevers solkräm har jag inte haft ett enda soleksem. Vad det beror på kan jag bara spekulera i....
Men kan ju inte låta bli att undra vad de andra krämerna innehöll.

Idag använder jag bara Forevers solkräm, ganska självklart...
Inga soleksem och att handla i egen butik är ju toppen!

Solkrämen har solskyddsfaktor 30 och innehåller både UVA och UVB skydd. Inga parabener och givietvis vårdande aloe vera.

Tillsammans med det nya läppbalsamet känner jag mig helt redo för en varm och skön sommar!

Här kommer ett alldeles speciellt erbjudande!!
Köp två tuber och få ett sunlip på köpet!
Handlar gör du i min webshop, jag skickar fraktfritt!
www.myaloevera.se/frumartinsson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar