lördag 14 februari 2015

Förändring....

Forever har kommit ut med en ny produkt eller egentligen inte en produkt utan ett paketerbjudande.
Ett erbjudande för dig som har bestämt dig för att göra en förändring och som vill ha hjälp med att få en bra start! Fördelen med den här kickstarten som jag ser det är att man får tips på vad man kan äta och att det inte är total självsvält i 9 dagar, det vore inget för mig!

Jag och mannen har bestämt oss för att vi båda ska prova, resultaten från kollegorna är positiva och jag tror det blir toppen att stötta varandra!

"Lägg grunden till att må bättre, och att se bättre ut. CHANGE 9 är programmet som på nio dagar kan hjälpa dig att kickstarta din resa mot ditt smalare, hälsosammare jag. Det är effektivt, enkelt att följa och ger dig verktygen du behöver för att starta din förändring i dag!"




Nu ska vi bara bestämma vilka 9 dagar vi ska köra igång..... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar