tisdag 7 oktober 2014

Målsättning

Drömmar visioner och att våga...

Vissa drömmar har följt mig länge, en del har känts ouppnåeliga och jag har sagt till mig själv inte kan jag.  Vissa drömmar har jag kommit fram till inte var mina drömmar utan någon annans och andra drömmar har förfinats och omdefinierats.

Idag har jag bestämt mig för att mina drömmar ska bli mina mål och jag säger till mig själv klart jag kan!

Drömmar har blivit till mål, delmål och långsiktiga mål.
En plan har börjat ta form, jag känner ingen brådska bara ett lugn.
Äntligen är jag på väg!

För mig är det viktigt att hitta mitt varför för att nå dit jag vill.
Det måste vara ett varför som får det att vattnas i munnen, ett varför som får mig att göra det där lilla extra, ett varför som får mig att kämpa vidare trots motgångar.
Det är bara jag själv som kan driva mig framåt dit jag vill!

Och vet ni....

Jag tror äntligen jag har hittat det!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar