tisdag 16 september 2014

Vårt flaggskepp

Min energikälla den "gula dunken", Aloe Vera Gel, är produkten som allt startade med.

Färskpressad stabiliserad och ekologiskt odlad Aloe Vera, det är mumma för magen!

Rex (mannen bakom Forever Living Products) har en vision,
Att varje kylskåp ska ha en gul dunk på hyllan.

Varför?

Jo helt enkelt för att vi ska främja och bibehålla en god hälsa!

Hemma i vårt kylskåp står det just nu tre dunkar.

En gul, en röd och en orange.

En för mannen, en för mig och en åt barnen

Tre olika smaker, naturell, tranbär och äpple och sötast av dom alla aloe Vera bitar i persikomarinad.

En hutt på morgonen, gärna på fastande mage är rutin hemma hos oss.

Effekt?

70% av immunförsvaret sitter i magen, en god balans i mage-tarmfloran gör så att allting fungerar optimalt. När magen är i balans tas näringsämnen upp och hela kroppen mår bättre.

Det är svårt att säga vad drycken kan göra just för dig.

Själv märker jag skillnad på hår, naglar och energi.

Testa och prova!!

Läs om vår nöjd kundgaranti och du förstår att du inte har något att förlora

Köper du tre dunkar Aloe Vera av valfri sort skickar jag fraktfritt inom Sverige plus att du får en liten gåva på köpet i form av ett Aloe Lip!

Beställ via min hemsida, hitta din favorit smak och skål för hälsan!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar