tisdag 26 augusti 2014

Instagram

Någon mer än jag som tycker instagram är toppen?

Snabbt och enkelt, en bild, några rader och hashtags.

Lite därför jag har blivit sämre på att uppdatera min blogg,
tidsprioritering helt enkelt!

Notera även att jag bytt namn på min blogg!!

Heter numera Friskvård med Fru Martinsson och det beror helt enkelt på att jag vill ha samma namn överallt!

Facebook, hemsida, blogg och Instagram allt under samma namn!

Galet mycket man ska hinna med nu i början av skolstart eller början på hösten.

Tillbaka till jobbet, jobben, skolorna börjar och alla dessa aktiviteter.

C har börjat ridning,
mys med hästar och trava är det bästa.

Nästa vecka drar Kulturskolan och Funky igång för stora tjejen och jag är tacksam för att lilleman är för liten för aktiviteter.

Jag hoppas på att kunna klämma in lite Friskis mellan körningarna,
längtar efter att få gå på pass.

Hur har ni det med aktiviteter för barnen och för er själva?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar