torsdag 28 augusti 2014

Gråa hår...

Jisses vad jag har gråa hår!!

Har färgat håret i många år och tillslut glömde jag nästan bort min vanliga hårfärg.

Längtade tillbaka till det mörka och jag är riktigt mörk.

Nu är det mörkt med silverstänk.....

Frågan är....

Vågar man härda ut för att se HUR mycket silverstänk det kan tänkas bli?

Eller bör man helt enkelt i min ålder, 39 år färga håret???

För att inte se ÄNNU äldre ut?

Jag kan tycka att grått hår kan vara jättefint så jag undrar lite hur modig är jag?

Bilden är från blog.frisorska.se


Bilden kommer från tellclothes.com









2 kommentarer:

  1. Hej..

    Visst är instagram toppen, jag gillar det med så inläggen på bloggen kommer mer varannan var tredje dag...

    Jo jag tycker att vissa är fina i grått hår, det blir nog en vanesak...

    Här är aktiviteterna i full gång och själv ser jag till att få tid till träning mår bra då!

    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Jag har också gråa hårstrån men jag tänker inte så mycket på det :-)
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera