torsdag 26 juni 2014

Räddningen....

Jag har alltid en gelly i väskan eller åtminstonde ett prov...

Så många gånger det har räddat oss från sveda, gråt och obehag.

Myggbett, nässlor, maneter, getingstick, klämt sig, bränt sig, förkylningsblåsor, små sår osv osv

Idag kom en kollega till mig med ett fritidsbarn som blivit getingstucken.

Har du lite gelly??

av någon anledning hade jag tömt väskan på allt vad aloe vera hette....

men i byxfickan hade jag mitt lilla första hjälpen,
aloe lip.


Tog en klick och lade på,
tacksam pojke kunde glatt fortsätta med leken.

Aloe Vera Gelly är på tok för bra för att gömma i badrumsskåpet,
den har så ofantligt många användningsområden att man blir förundrad!

Använd den väl och testa testa testa,
det kan liksom inte bli så fel antingen funkar det eller så funkar det inte!


Månadens Produkt, säkerligen även sommarens bästa produkt!

Här kan du beställa och jag skickar fraktfritt i hela Sverige!

1 kommentar:

  1. Hej, kul att du hittat till mig!
    Och vilket smart tips, ska jag absolut köpa på mig. Alltid händer det ju nåt liksom...
    Hoppas vi ses igen,
    kram Jennica

    SvaraRadera