söndag 30 mars 2014

Strålande...

sol!

Såå underbart det har varit de här sista dagarna!

Fler än jag som längtat efter klarblå himmel, sol och värme??

Alla ni som behöver investera i ny solkräm,
TITTA HIT!!

Jag rekommenderar er verkligen att testa solkrämen från Forever.

Den är helt suverän!
(det här är den enda solkräm som jag inte får soleksem av!!)

Solfaktor 30, mild och behaglig doft, lätt att applicera, vårdande aloe vera och vitamin E. 

 De fem solskyddsfilter som ingår är alla utvalda, kemiska filter, för att minimera påverkan på huden.

 Forever Aloe Sunscreen är både skonsam och effektiv.

 Den är också vattenresistent och behåller sin solskyddande effekt efter 40 minuters vattenaktivitet.

Innehåller inga parabener.

Skulle du mot förmodan inte tycka om den har du 90 dagars nöjd kundgaranti och får därmed alla pengar tillbaka!


Beställ redan idag så har du den i veckan!

Nu önskar jag er en riktigt härlig dag i solen!





2 kommentarer:

  1. Jag njuter av både lördag och söndags vädret är det inte underbart??
    Anv du solkrämen till barnen??
    Ha en fortsatt skön söndag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är verkligen toppenskönt! Solkrämen använder jag helt klart till barnen. Den kladdar inte så mycket utan går snabbt in i huden och den luktar inte så mycket som vissa andra gör!

      Ha en härlig söndag du med!

      Radera