torsdag 27 mars 2014

Ni anar inte....

hur mycket jag har längtat efter min beställning!




Men om ni har borstat tänderna med barntandkräm i mer än två dagar så förstår ni mig fullständigt.

Ärligt talat barntandkräm är ju ruskigt läskigt!

Man smakar tuggummi i munnen!

Nä tacka vet jag Forever Bright Toothgel,
den är helt HELT underbar!

Frisk smak, ger en underbar yta på tänderna sagt det tidigare och säger det igen, som en nyvaxad bil!


Toppen helt enkelt!

Mannen hade visst också saknat produkterna,
han norpade åt sig en gul dunk med en gång.

Öppnade och hällde upp ett glas på studs!

Han är storkonsument av aloe vera gel just nu.

Men det är ju också så att när man känner sig trött och utarbetad
 behöver man all extra energi som går att få.

Jag är oerhört tacksam att vi har aloe vera drycken i kylskåpet!




1 kommentar:

  1. Härligt att ha hittat produkter som man tycker så mycket om. Kram.

    SvaraRadera