torsdag 14 november 2013

Tjejkväll och...

makeup!
 
Just nu laddar jag inför morgondagens trevligheter!
 
Jag ska på tjejkväll och efter önskemål ska make up lådan med.
 
Tänkte även ta med härliga hudvårdsserien Sonya och ansiktsmasken som bara måste upplevas.
 
Ska bli roligt och höra vad dom tycker!
 
Fick ett meddelande på FB häromdagen av en kund som lovprisade det nya mineralpudret!
 
"Den känns helt suverän! Matt, lättapplicerad, bra nyans, härlig förpackning! Jag är så nöjd!!"
 
Åh vad roligt men nöjda glada kunder!
 
Vilket dom faktiskt alltid är för är dom inte nöjda får dom pengarna tillbaka så det finns liksom inte så mycket att klaga på!
 
Det gillar jag,
gör det så mycket enklare att sälja!
 
Innan jag lägger huvudet på kudden ska jag packa visningsväskan och svischa ihop en ananas mango salsa till middagen imorgon..
 
 
Ett mineralpuder i toppklass!
 
Testa du med!
Är du inte nöjd får du pengarna tillbaka!!
 
 

1 kommentar:

  1. Låter som att ni kommer att få en trevlig kväll :).
    Ha det toppen! Kram Jennifer

    SvaraRadera