tisdag 12 november 2013

Oj...

vad roligt med så mycket uppmärksammad press om våra produkter!

Kändistätt börjar det bli, det gillar vi!
 
Argi+ är kosttillskottet som blir höjt till skyarna av dom som använder det!
 
Ork och lust,
det är mest idrottare som gör sin stämma hörd men det är finemang för alla som behöver extra flöde!

 
 
Här har vi Fredrik Haglund - Triathlon och deltog i årets upplaga av IronMan på Hawaii säger följande om Forevers Argi+:
 
-" Jag började använda Argi+ under våren då jag ville få ut max av varje träningspass inför höstens stora mål som var Ironman på ...Hawaii.

Jag kände direkt att denna produkt höll vad den lovade och jag fick ut mer denna säsong än tidigare.

Resultatet på Hawaii och andra triathlontävlingar under säsongen är ett bevis på detta. Testa du också!"

Magdalena Graaf skriver i sin blogg om träningen från helvetet!
 
Hon har tränat med Nicklas Söderblom som är personlig tränare och förespråkare för Aloe Berry Nectar.
 
 Som även är min STORA favorit!
 
 
Aloe vera dryck som är fantastiskt för mag och tarmsystemet.
Vårt sätt att leva idag dränerar oss på näring och då är Aloe Vera finemang eftersom när tarmen är ren är det lättare att tillgodose sig näringen i det vi äter!
Sedan är det ju ett stort plus att 70% av immunförsvaret sitter just i magen!
 

 
Är du nyfiken på vad Argi+ eller Aloe vera drycken kan göra för dig?
 
Hör av dig till mig så har du möjlighet att prova.
 
Du har 90 dagars nöjdkundgaranti vilket innebär att är du inte nöjd får du pengarna tillbaka och har därmed provat helt gratis!!





 
 


1 kommentar:

  1. Vad roligt med sådana positiva utlåtanden!
    Din header blev superfin. Nu ska jag läsa ikapp lite här :). Kram Jennifer

    SvaraRadera