söndag 27 oktober 2013

Tre...

intensiva, givande, omtumlande dagar!
 
Hade en toppendag tillsammans med väninnan i Skåne.
 
Tänk att få prata en hel dag,
det var vad vi gjorde!
 
Vi arbetade och pratade om allt mellan himmel och jord,
vilken ynnest!
 
Det har varit lite egodagar,
det måste erkännas.
 
Spenderat 5 timmar i bil med bara mig själv,
underbart!
 
Tusen tankar har farit genom mitt huvud, jag har njutit av tystnaden, skrattat högt åt tokigheter på radion och fullkomligt älskat att få vara bara jag!
 
Sedan alldeles underbart att få komma hem till varma kramar!
 
Men helgen var inte över där eller snarare egotrippen var inte över...

För ett par månader sedan fick jag förfrågan om jag ville följa med på en annorlunda kurs,
en kurs för kvinnor att finna sitt inre ledarskap.
 
Vid detta laget känner ni mig och självklart kunde jag inte tacka nej,
men det var inte bara av nyfikenhet jag tackade ja.
 
Jag har länge velat åka till den här kursgården, Gaia Life.
 
Det har varit en omtumlande dag och jag känner mig fylld av tacksamhet för att jag fick ta del av den här upplevelsen. Otroligt häftigt!
 
 Dessa tre dagar har verkligen varit intensiva och givande.
 
Nu ska jag landa och begrunda.
 
Marknadens storsäljare blev helt klart Aloe Heat lotion,
UNDERBAR!!
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Det där tycker jag låter toppen!! Du har det bästa av två världar kanske man kan säga. Fin go familj och spännande saker för dig själv också :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag beundrar din framåtanda!
    Kram

    SvaraRadera