måndag 28 oktober 2013

Grubblerier...

men roliga grubblerier.
 
Gårdagen har satt igång tankeverksamheten ytterligare.
 
Det känns som att jag är något på spåret.
 
gudinnan Eurynome
 
Vet fortfarande inte riktigt vad det är men jag närmar mig mina drömmars mål,
eller väg i alla fall.

Målet ligger nog en bit bort men nu känns det som att det börjar falla på plats.
 
Hur fåglarna jag ska ta mig dit vet jag inte riktigt
men jag förlitar mig på att det som ska ske kommer att ske! :)
Otroligt behändigt att ha den tron!
 
Har lagt ut vår hallmöbel på blocket.
 
I torsdags ringde en kvinna på annonsen och vilken energi hon hade.
 
Det visade sig att vi båda arbetar inom nätverksbranschen dock inte samma.
 
Men vad gör väl det?
 
På måndag ska vi fika och jag ser verkligen fram emot ett nytt möte,
en ny bekantskap!
 
Det är såå spännande att möta nya människor,
vad ska de tillföra i mitt liv eller jag i deras??
 
Ute regnar det för fullt och det sägs att stormen närmar sig!
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar