onsdag 16 oktober 2013

Tänk...

 
 
att jag och Mahatma Gandhi har något gemensamt!
 
 
 
 
Det finns vissa produkter inom Forever som jag absolut INTE tänker vara utan.
 
Den ena är självklart Aloe Vera drycken, älskar min Berry Nectar.
De andra är den aluminumklorid fria deodoranten, tandkrämen utan flour, Bee Pollen och den underbara liquid soapen som bara är ett måste!
 
Om jag någonsin slutar sälja är det dessa produkter jag ändå kommer använda livet ut,
oj vad det lät drastiskt men så är det helt klart!

Sedan finns det produkter som man helt klart kan vara utan men inte vill vara utan.
 
och det är många.....
 
kom jag på nu så här i skrivandets stund...
 
Fast jag har två höstfavoriter.
 
Det är...
 
Självfallet Propolis Crèmen, denna underbara vinterkräm som är go för hela kroppen.
Som Lilleman varit insmord i sedan födelsen, som är perfekt för alla torra partier och med sin antibakteriella egenskap upplevs den nästan göra magi.
 
 
Sedan har vi Heat Lotion ett underbart värmande muskelliniment.
Sååå skönt på trötta, stela muskler, kalla fötter, växtvärk, perfekt att prova vid hosta och mycket annat!
 
Nu har jag laddat i garderobsbutiken,
sms:en och mailen talar för att alla vill ha samma produkt...
 
Mina favoriter är även andras favoriter!
 

1 kommentar:

  1. Vad härligt med så mycket favoriter och så bra de verkar vara också:). Hoppas allt är bra med dig!
    Varm kram

    SvaraRadera