torsdag 17 oktober 2013

Åhh fyy...

vill bara dra täcket över huvudet och glömma den här dagen!
 
Höll i världens sämsta lektionspass idag,
även om förutsättningarna definitivt INTE var de bästa borde jag gjort annorlunda!!
 
Ågren....
 
Älta älta..... visst är man grymt bra på det, jag är det i alla fall..
 
Vill verkligen trycka på delete knappen å andra sidan,
utan misstag lär man sig inte att tänka om... tänka nytt.....
 
Det är bara att kavla upp ärmarna och göra annorlunda nästa gång!
 
Känner mig inte lika käck som jag låter!!
 
Avslutade i alla fall kvällen på ett topppen sätt!
 
Var på visning hemma hos en granne.
 
Denna gången var det inte jag som höll i visningen utan hennes goda vän, silversmeden.
 
Ni vet hon som designat och tillverkat mina fantastiska örhängen!
 
Det var verkligen jättetrevligt,
hon berättade om hela processen och sedan fick vi självklart titta på vackra smycken.
 
Jag gillar hennes tänk att ett smycke ska kunna användas på många olika sätt,
smart tycker jag!
 
Nu har jag packat mina Aloe Vera väskor!
 
Imorgon bär det till Dalsland och på lördag blir det höstmarknad!
 
Ska försöka blogga via telefonen om inte annat hittar ni mig här..
 
 

 
Vår Aloe Berry Nectar, min favorit är med i Topphälsa!
Den är visst även coachen Niklas favorit!!

4 kommentarer:

  1. Man kan inte alltid vara på topp och ibland blir det fel. Du kommer igen, det vet jag! Och precis som du säger, om man aldrig gör fel lär man sig inte heller.
    Men så käck låter jag, känner mig inte alls sådan idag! Så läser jag ditt inlägg och känner mig lite lättare om hjärtat, för jag är inte ensam om att ibland tappa fotfästet och känna mig lite off. Livet är ju sådant, inte alltid guld och gröna skogar och det kan hjälpa så mycket om vi visar varandra det. Och så skickar vi varandra lite pepp i cyberrymden när vi upptäcker att någon behöver lite uppmuntran!

    Så sköt om dig, lägg det bakom dig som en nyttig lärdom och ta nya tag!
    Ha en härlig helg!
    Kramar
    Suz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina omtänksamma ord! Jag har ju tack och lov en förmåga att gå vidare tämligen snabbt så dagen efter kändes allt mycket bättre! Men dragit lärdom har jag definitivt gjort!

      KRam

      Radera
  2. Tråkigt när det inte går som man och bara dra täcket över huvudet men jag tror allt att du snart står stark på benen igen och (ja lätt att säga) man lär ju sig...
    Tror vi alla någon gång tappar det eller hur, vore konstigt annars, tycker jag iaf!
    Hoppas du har haft en härlig helg

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Det var säkert inte så illa som du tror.. men jag vet känslan och jag är också bra på ältandet när jag själv är missnöjd.. Tur att kvällen slutade på ett bra sätt.
    Kramar från Liv

    SvaraRadera