tisdag 8 oktober 2013

Är det möjligt???

Men jag känner mig förföljd...
 
Enligt mig är min man nog den mest nojiga jag känner.
 
Han är faktiskt den enda som jag känner som känt sig förföljd av en bil som ligger framför honom,
herrejisses vad jag skrattade den gången.
 
Men kanske är jag lite nojig jag med...
 
För sisådär en månad sedan bestämde vi oss för att göra om i tjejernas rum,
de delar rum och får fortsätta med det tills den dag vi hittar drömhuset!
 
I tjejrummet har de varsin säng, Stora tjejen har en loftsäng och C en växasäng,
totalt opraktiskt med två sängar på liten yta.
 
En våningssäng känns mer praktiskt,
jag har googlat, googlat lite till och ännu mer.
 
Nu till förföljelsen...
 
Vilken sida jag än går in på idag ser jag annonser för våningssängar,
de är överallt!!!
 
Ser ni dom också??

Eller är det bara jag??
 
Det är typ som när man är gravid,
helt plötsligt är det barnvagnar överallt.
 
Varierade prisklasser är det med,
såklart!
 
Min favorit går loss på 15 000:-,
den blir det INTE!
 
 
 
 
Inte min favorit men dotterns!
Den blir det inte heller!!
 


Den här kommer från Potterybarn i USA,
så den blir det troligtvis inte heller...
 
Så vilken blir det då??
 
Ingen aning faktiskt!
 
Men med alla dessa annonser framför näsan dyker den nog upp snart!
 
 

1 kommentar:

  1. Ja det där känner jag igen. Kommer ihåg när jag haft missfall, då var varenda jäkel i min närhet helt plötsligt gravida, så knäppt.
    Du hittar säkert en bra våningssäng snart, ganska roligt att kolla efter. Till Vera köpte vi nyligen en loftsäng och så har hon skrivbord under. Praktiskt när man har ett mindre rum.
    Kram

    SvaraRadera