fredag 13 september 2013

Lite ont i halsen...

jo det är sant jag har faktiskt lite ont i halsen,
sedan ett par dagar tillbaka.
 
Förresten lite varning om du är äckelmagad,
sluta läs nu isåfall!!

Men jag känner mig inte det minsta sjuk,
boostar med aloe vera och bee pollen.
 
Det har liksom blivit lite värre under dagens lopp,
känner mig fortfarande inte alls sjuk.
 
Kom på att jag kunde spraya lite First, aloe vera i sprayform.
 
Just det jag har ju bara Veterinary hemma, typ Aloe First fast för djur....
 
 
Men vad sjuttsingen hals som hals,
spray spray
 
Fick för mig att jag måste kolla hur det ser ut i halsen,
hujedamej!!!!
 
Det borde jag inte gjort!
 
Aningens röd på vänster sida (det är bara där jag har ont),
sedan upptäckte jag ve och fasa gula stora klumpar.......
 
Mysigt eller hur!!
 
Kan säga att nu känner jag mig sjuk!!!
det gör jag i för sig inte men det känns verkligen som att jag borde!!!!
 
Fortsättning följer....
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar