fredag 1 februari 2013

Kramkalas...

Jisses vad det har kramats idag!
 
Kramar från kollegor och kramar från barn, känner mig otroligt uppskattad!
 
Vilken egoboost att komma tillbaka till jobbet!
 
Har känts lite som ett studiebesök idag,
jag har glidit omkring frågat och iakttagit!
 
Första dagen har med andra ord avlöpt fantastiskt bra.

Slutade dock lite senare än jag tänkt mig med tanke på att mingel kvällen på Gothia Tower började redan vid 16:00.
 
Jag anlände runt 18:15 men det var flera som kom lite senare så det kändes ändå ok.
 
Kände mig lite nervös över att åka dit eftersom inga andra från vårt team var där,
visste inte riktigt om jag skulle träffa någon jag kände.
 
Det är inte riktigt min grej det här med mingel,
tycker faktiskt det är svårt att träffa nya människor när jag inte känner någon alls.
 
Men det är det som är personlig utveckling!
 
Kände mig stolt över mig själv att jag faktiskt åkte iväg och tacksam gentemot min man som peppar mig.
 
Klart du ska åka, du har ju faktiskt kämpat och verkligen förtjänat detta, var stolt över dig själv!
 
Ska försöka ta lite kort imorgon så ni får se hur galet det kan bli på en Forever träff!!
 
Sov gott!
 

1 kommentar:

  1. Nä, mingel är ju jobbigt, usch.

    Så bra vi har det med män som stöttar oss, det är guld värt!

    Ha en skön lördag!

    SvaraRadera